Wednesday, 6 July 2016

המליאה אישרה בטרומית (37:0): לצורך הסדרת תשלום בי"ח יחוייב להודיע תוך 14 יום למד"א האם מטופל שפונה באמבולנס אכן אושפזhttps://t.co/gqGy5F84Zf


(via Twitter http://twitter.com/KnessetIL/status/750645130122715137)

No comments:

Post a Comment